Massa jobb!

Herregud vad jag är trött i huvudet nu.. Jobbat så himla mycket idag... Kom hem från kontoret vid 19:00, slängde mig i duschen, åt middag och sen satte jag mig och jobbade.. Blev precis klar... Mina ögon går i kors av att ha tittat på excel för mycket idag.. Haha!
Men nu sitter jag i alla fall och tar det lite lugnt och varvar ner med lite kvällsfika:)
Dagens middag, Biff Stroganoff, som älskling hade lagat klart när jag kom ut ur duschen♥
Mitt kvällsfika: Thé, äppelklyftor och majskakor med rökt kalkon!

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Oj vad du jobbar! Skönt med helg nu då så du kan vila upp dig lite ;)

vad ska du hitta på ikväll då? Kram :)

2012-03-09 @ 18:38:41
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0