Tisdag kväll!

Vad snabbt det blev kväll idag! Dagen har spenderats på IKEA. Blev lite smågrejer bara! Men det är ju alltid nåt ;) 
Sprang in en sväng på Valbo köpcenter också. Ja, jag säger sprang för det är så man shoppar med min man... Han verkigen hatar att gå i affärer.... En av hans sämsta egenskaper faktiskt, då det är något som jag verkligen ÄLSKAR! Haha! Så därför tycker jag idag att det är hans fel att jag köpte kläder som inte satt bra.. (Hade han inte tyckt att det var så tråkigt i butiker så skulle jag tagit mig tiden att prova kläderna och då insett att ett köp inte var att föredra!) 
 
Jag har även hunnit med att äta en hel massa... Fan måste sluta upp med det här beteendet nu... Kan inte äta dessa kopiösa mängder godis som jag gör.. Det är fan sjukt! SLUTA. NU. BASTA!!!! 
 
 
Så här ser det nu ut i hörnan i vardagsrummet. Inte lika tom som innan i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0