God fredag!

Jag har precis intagit min frukost. Jag älskar när man har tid på morgonen och kan ta det lugnt, läsa tidningen och dricka flera koppar kaffe!
Dagens fukost bestod av kvargplättar med jordgubbssylt och KAFFE! Alltid kaffe;)
Supergott även om plättarna blev ganska fula... Haha!
Det som står på schemat idag är en promenad till stallet där jag tänkte ta mig ett litet dressyrpass. Sen åker jag direkt därifrån till gymmet och kör ett bål- och cardiopass tänkte jag. Skoj!
Sen blir det nog lite jobb hemifrån... Men sen tar jag helg!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gott det set ut! Hur gör du dessa kvargplättar? :)

2012-02-21 @ 20:02:45
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0