Plättlunch

Jag har blivit alldelse för dålig på att äta lunch.. Det har väl med att göra att, jag nu när jag denna månaden har väldigt flexibla jobbtider, så utnyttjar jag det till fullo och sover förlänge och skjuter på alla dagens måltider... Och sen skippar jag lunchen. Inte bra när man ska träna och bygga muskler!
Men idag var jag i alla fall duktig (trots att jag inte var hungrig) och åt lunch! Även om den var av det lättare slaget;) Det som stod på menyn idag var: Kanel-omelett-kvarg-plättar med äppelklyftor och äppelmos (dock bytte jag ut äppelmoset mot jordgubbssylt efter första plätten och äpplet var inte gott så det hoppade jag över..Hehe) och kaffe! Helt okej!
Nu ska jag ta mig iväg och leta på en fin present till min mormor som fyllt år opch som kommer och hälsar på i helgen!
Dagens lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0