God "morgon"!

Haha jag har precis vaknat och satt mig för att äta frukost! Ställde ingen klocka (tänkte att det behövs ju inte...) och se hur det gick.. Haha! Men ibland behöver man faktiskt sova ut ordentligt:) 
 
Trots att jag har semester nu så har jag tackat ja till ett uppdrag idag... Det är bara en timme och inte så långt bort... Seeeen är det SEMESTER igen ;) Hihi!
 
Idag är även min mammas födelsedag så det blir väl en födelsedagsmiddag för henne ikväll också :) 
 
Dagen frukost. Jag var hungrig som en varg när jag vaknade;) Det blev: lätt a-fil med äpple och kanel, äppelklyftor, fläskfilé (smörgåsen som ligger under åt jag aldrig.. haha), proviva och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0